neděle 23. února 2014

Kdo jsem a co tu dělám

Tak na tuhle otázku jsem se nejednou sama sebe ptala. Po roce a půl života ve Francii jsem se rozhodla, že mám tolik zážitků a zkušeností, že by možná stálo za to se s nimi podělit, zejména s přáteli, co nestihli emigrovat :) 

K založení blogu mě inspiroval rozhovor, který jsem dávala pro jedny internetové noviny. Jedna z otázek byla o rozdílném stylu života v Čechách a Francii, protože jsem musela být stručná, rozhodla jsem se o dalších rozdílech, vtipných či trapných situacích napsat tady..

Na úvod snad jen pár základních faktů o autorovi, tedy mě. Vyrostla jsem v Českém ráji a Jizerských horách, takhle informace je poměrně důležitá k pochopení zdánlivě nesmyslných pohnutek..Asi jsem vždycky nějak tušila, že můj život nebude normální, lákalo mě všechno, co se vymyká každodenní rutině. Představa, že po škole nastoupím do práce, porodím děti a půjdu do důchodu mě děsí dodnes. Baví mě především dobrodružství a užívání si života naplno, hned potom cestování, hory hory hory, příroda, sporty všeho druhu, hudba, koncerty, divadlo a další kultura, tanec, vaření, háčkování, literatura, pěstování kytek i když mi hned pojdou, procházky v lese a houbaření, sbírání mušlí a cachtání se v moři, hraní na všemožné hudební nástroje, dělání blbostí na můj věk nepřístojných, skákání když mám radost a tak dále..tak snad se to bude dát číst :)


Žádné komentáře:

Okomentovat